خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی معدنی قابل حمل

لوله خرطومی معدنی قابل حمل

ساختار این لوله از یک رشته PVC بسیار سبک و مقاوم در برابر پارگی و یک مفتول فولادی که بین نوارهای PVC قرار میگیرد ساخته شده است.

  • سایز 15_20_25_30_40_50_60_80_90 (سانتیمتر)
  • طول 10 متری
  • دمای کار مقاوم در بازه دمای 20- الی 80+ درجه سانتیگراد

مزایا

  • انعطاف پذیری زیاد
  • فشرده شونده و ترابر پذیر
  • مقاوم در برابر روغن و مواد اسیدی و قلیایی
  • پلی استر با روکش PVC مقاوم در برابر نشت

موارد استفاده در صنایع هوایی , معادن ,خودروسازی و برای خنک کردن دستگاه های خاص

ساخت شرکت پیشگام سپهر برساد

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل یک نوع لوله خرطومی بسیار منعطف است که به دلیل انعطاف بسیار بالا، در بسیاری از شرایط در تونل های معدنی قابل استفاده می باشد. برای مثال در شرایطی که عبور سایر لوله ها دشوار بوده و امکان قرارگیری در آنها با مشکلاتی همراه است. اما لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل به دلیل آنکه به راحتی خم، جمع و باز و بسته می شود، به راحتی می تواند در شرایط دشوار هم قرار بگیرد.

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل دارای ساختار بسیار مقاوم و مستحکمی است که در برابر انواع مواد شیمیایی، قلیایی، نفتی، روغنی، بنزین، انواع گازها و… از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده و دچار هیچ گونه آسیب و صدمه نمی شود. بدین ترتیب از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین علت در بسیاری از پروژه های معدنی می توان با خاطری آسوده از آن استفاده نمود.

لوله خرطومی معدنی

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل در سایزهای بسیار متنوعی قابل استفاده است و در نتیجه در شرایط و کاربری های مختلفی هم قابل استفاده می باشد. این لوله خرطومی دارای وزن بسیار سبکی است. به طوری که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. این مسئله موجب سرعت بخشیدن به کار، هنگام حمل و جا به جایی آن است. از طرفی وزن سبک این لوله خرطومی موجب سرعت بخشیدن به تولید و اجرای آن هم خواهد شد. بدین ترتیب می توان گفت که این لوله خرطومی منجر به سرعت بخشیدن به کار شده و در زمان تا حد فراوانی صرفه جویی می نماید. این مسئله، یک مسئله بسیار مهم است چرا که توجه به زمان بندی انجام پروژه و اجرا و اتمام به موقع آن، یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود، در مورد این لوله خرطومی کاملا صادق است.

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل دارای ساختاری کاملا یکپارچه و منظم است که در طول سطح داخلی و خارجی آن هیچ گونه درز و شکافی وجود نداشته و همین امر باعث می شود که نه تنها مواد و عوامل خارجی به راحتی قادر به داخل شدن به لوله خرطومی نداشته باشند، بلکه مانع بسیار مقاومی در برابر این مواد هم باشند، از طرفی سطح داخلی یکپارچه و بدون درز و شکاف ابن لوله خرطومی هم موجب شده است که هوا و سایر مواد به هنگام عبور از داخل این لوله خرطومی، از هیچ سوراخی نشتی نکرده و به بیرون خارج نشوند. بدین ترتیب هوا و سایر مواد به هنگام عبور، از ابتدا تا انتهای راه به سرعت و به صورت روان و مستقیم حرکت خواهند کرد.

سطح داخلی لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل هم به گونه ای طراحی شده است که مواد به هنگام عبور به هیچ مانعی برخورد نمی کنند و به سرعت به مقصد نهایی خود می رسند. این مسئله هم یکی دیگر از مسائلی است که در سرعت بخشیدن به انجام پروژه نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کند.

اجرا و نصب لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل با هیچ گونه دشواری همراه نیست. چراکه به دلیل سادگی در ساختاری که دارد، به راحتی می توان آن را به کمک نیروی نصاب حرفه ای نصب و اجرا نمود. این مورد هم یکی از برتری های این لوله خرطومی به شمار می رود.

هزینه هایی که برای تولید این لوله خرطومی صرف می شود، هزینه هایی کاملا معقول و مناسب است. همچنین هزینه هایی که در جهت اجرای لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل صرف می شود، هزینه های مناسب و معقولی هستند، این هزینه های پایین و مناسب موجب ذخریه هزینه ها و صرفه جویی فراوان می شود. صرفه جویی در مصرف بودجه، یکی دیگر از مهم ترین عواملی است که به هنگام اجرای یک پروژه بسیار اهمیت دارد چرا که هر مجری پروژه در تلاش است تا هزینه های اولیه، جاری و نهایی پروژه را تا میزان فراوانی کاهش دهد. بنابراین این مسئله می تواند یک نقطه قوت برای این لوله خرطومی به شمار برود.

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل قادر به تحمل بسیار بالای دما است. بدین ترتیب می توان با خاطری آسوده در دمای بالای تونل ها از آن استفاده نمود چرا که در دمای بالا دچار آسیب و یا آتش سوزی نمی شود.

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل به دلیل ساختار بسیار کامل و مناسبی که دارد، بسیار کمتر از سایر انواع لوله ها و کانال ها نیاز به قطعات جانبی و متعلقات پیدا می کند. اما در شرایطی می توان از لوازمی همچون دمپر، رابط، ساپورت و… استفاده نمود تا جهت نگه داشتن، اتصال وعملکرد بهتر مورد استفاده قرار بگیرد.

لوله خرطومی معدنی

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل همان طور که گفته شد بسیار منعطف است. بدین صورت که به آسانی می توان آن را فشرده کرد و منظور از به آسانی، تنها به کمک نیروی دست است. که می توان آن را فشرده و جمع نموده و در یک فضایی نظیر فضای انباری قرار داد. این خاصیت فشردگی بالا موجب می شود که به دلیل اشغال فضای کم، تعداد بسیار بالایی از این لوله خرطومی در یک فضا جای بگیرد و بتوان تعداد زیادی از آنها را انبار نمود. حتی به هنگام حمل و جا به جایی می توان تعداد بیشتری از این لوله خرطومی را در خودرو جا داده و تا محل پروژه منتقل نمود.

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل همان طور که گفته شد، علاوه بر مقاومت بالا در برابر نفوذ و ورود عوامل مزاحم و همچنین آسیب دیدن توسط آنها، دارای ساختار ظاهری بسیار مستحکمی است چرا که در ساختارس از مفتول های فلزی بسیار مقاوم و مستحکمی ساخته شده است که آن را در برابر عواملی همچون انواع ضربه، فشار، کشش، سایش، فرسایش، پوسیدگی و… مقاوم می سازد. بنابراین هیچ یک از این موارد هیچ خطری را برای این لوله خرطومی به وجود نیاورده و با خاطری آسوده می توان از آن در شرایطی که احتمال بروز این عوامل را دارد، استفاده نمود.

بسیاری از لوله ها و کانال های انتقال هوای موجود در بازار صنعتی، شرایطی نامناسب و مشکلات بسیاری را فراهم می آورند. برای مثال بسیاری از لوله ها نظیر کانال های اسپیرال دارای ساختاری بسیار صلب و غیر منعطف هستند، در نتیجه از آنها نمی توان در شرایطی که دشوار و یا صعب العبور است استفاده نمود و درواقع محدودیت های فراوانی چه به هنگام انبار کردن و چه به هنگام استفاده و اجرا، پدید می آورند که موجب محدودیت استفاده خواهد شد.

یا اینکه از تنوع سایزی بالایی برخوردار نیستد و تنها در سایزهای محدودی قابل تولید بوده و همین امر استفاده از آن را محدودتر می کند. مورد بعدی اینکه هزینه های بسیار بالایی را در بر دارند. درواقع هزینه هایی که در جهت تولید و اجرای آنها مصرف می شود، شامل هزینه های بسیار بالایی است که به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

وزن بسیار بالایی داشته و سرعت تولید و اجرای آنها بسیار پایین است. عموما از کیفیت های بسیار پایینی برخوردار هستند و همین ویژگی که مسئله بسیار آسیب رسان و منفی به شمار می رود چرا که هنگامی که با کیفیت پایین در یک پروژه مورد استفاده قرار می گیرد، در طول کارکرد خود مشکلات و مسائلی را پدید می آورد که ممکن است هزینه های بسیار بالایی را در بر داشته و در کنار آن مشکلات بسیار جبران ناپذیری را پدید آورد که روند اجرای پروژه را با اختلال اساسی همراه کند به گونه ای که موجب توقف کاملا پروژه شود. بنابراین مشکلات و دردسرهایی که این دسته از کانال های هوا به وجود می آورند بسیار جبران نا پذیر و مضر هستند، در نتیجه نیاز به وجود یک کانال هوای مرغوب و با کیفیت که هیچ یک از این مشکلات را پدید نیاورد، بسیار اهمیت دارد.

لوله خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل در میان انواع کانال های هوا، همان طور که گفته شد، دارای برتری ها و مزیت های فراوانی می باشد. به همین علت می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع پروژه های معدنی و سایر پروژه های مرتبط به شمار برود. بنابراین می توان گفت که به زودی تقاضا جهت استفاده از این لوله خرطومی به قدری افزایش خواهد یافت که دیگر عملا استفاده از سایر کانال ها و لوله های هوا منسوخ شده و تنها از این لوله خرطومی استفاده می شود.

لوله خرطومی معدنی

اسامی دیگر این محصول

لوله خرطومی معدنی, کانال هوای معدن, خرطومی جت فن, لوله خرطومی معدنی برزنتی, کانال فلکسیبل معدنی ,برزنتی معدنی (قابل حمل), کانال خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل, داکت فلکسی برزنتی معدنی قابل حمل, کانال خرطومی برزنتی معدنی قابل حمل, داکت فلکسیبل برزنتی معدنی قابل حمل, لوله فلکسی برزنتی معدنی قابل حمل, داکت فلکسیبل برزنتی معدنی قابل حمل, لوله فلکسی برزنتی معدنی قابل حمل

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 1

1 review for لوله خرطومی معدنی قابل حمل

  1. اخگری

    سلام و عرض ادب
    جهت خرید

    • مدیریت سایت

      با سلام لطفا با بخش فروش تماس بگیرین

دیدگاه خود را بنویسید

شرکت پیشگام سپهر برساد

مشاوره و فروش
02186017572

09120042710