خانهفروشگاهکانال فلکسیبلکانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه

کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه

334,000 تومان2,548,000 تومان

قیمت محصول فوق مربوط به سال 1397 میباشد. جهت دریافت لیست قیمت این محصول به ما در واتساپ پیام دهید.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

ساختار کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه شامل چند لایه از فیلم پلی استر و فویل آلومینیم و یک مفتول فنری که بین فیلم ها است و یک لایه پشم شیشه روی آن را می پوشاند.

  • سایز 10_12_15_17_20_22.5_25_30_35_40 (سانتیمتر)
  • طول 10 متری
  • دمای کار مقاوم در بازه دمای 30- الی 150+ درجه سانتیگراد

مزایا

  • انعطاف پذیری بالا
  • عمر طولانی و مقاوم در برابر پوسیدگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و عایق برودتی و حرارتی

مورد استفاده جهت مصارف صنعتی در سیستم ها، جابجایی و تخلیه هوا و در سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع در مجتمع های تجاری و خانگی، هتلها و بیمارستانها و ازمایشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد.

کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه نوعی از کانال فلکسیبل است که در ساختار آن از عایق پشم شیشه استفاده شده است. وجود عایق پشم شیشه در ساختار این کانال موجب می شود که از کانال در برابر عواملی همچون عوامل طبیعی و آب و هوایی نظیر گرما، سرما، رطوبت، حرارت، باد باران، برف و عواملی همچون ورود حشرات، قارچ ها و باکتری ها و… جلوگیری می نماید.

همچنین مواد شیمیایی، اسیدی، انواع گازها، بنزین و… هم در صورت تماس با کانال فلکسیبل مشکلی پدید نمی آورد. به همین خاطر می توان با خیالی آسوده از این کانال در فضای باز و در شرایط و محیط های مختلف استفاده نمود.

از طرفی مقاومت و استحکام کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه به قدری بالا است که در برابر خمش، فشار، ضربه، پارگی، فرسایش و… از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد. این مقاومت بالا در برابر عوامل گوناگون موجب بالا رفتن طول عمر آن شده و از این کانال در برابر عوامل گوناگونی محافظت می نماید. این عامل منجر به این مسئله می شود که این کانال انعطاف پذیر در طول کارکرد خود هم نیازی به تعمیرات و نگهداری خاصی نداشته باشد و دچار آسیب و صدمه نشود.

کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل حمل و جا به جایی آن به سادگی انجام می شود. وزن سبک یکی از مهمترین ویژگی ها برای یک کانال هوا به شمار می رود چرا که باید حمل تعداد بالای آن را در نظر گرفت و از آنجایی که وزن آن بسیار سبک است، می توان در طی زمانی بسیار کوتاه تعداد بسیار بالایی از این کانال فلکسیبل را منتقل نمود و به همین علت سرعت جا به جایی هم بسیار بالا خواهد بود.

علاوه بر سرعت جابه جایی بالا، سرعت تولید کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه هم بسیار بالا می باشد و در طی زمان بسیار کوتاه می توان تعداد بالایی از این کانال فلکسیبل را تولید نموده و مورد استفاده قرار داد.

هزینه هایی که صرف تولید و اجرای کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه می شود، هزینه های معقول و مقرون به صرفه ای می باشند به گونه ای که با صرف هزینه های بسیار پایینی می توان این کانال انعطاف پذیر را تهیه و مورد استفاده قرار داد.

خاصیت انعطاف پذیری آن از دیگر خصوصیات بسیار خاص و منحصر به فرد آن به شمار می رود. که به راحتی تنها به کمک نیروی کم دست خم و راست، باز و بسته شده و به هر شکل وحالتی در می آید. این خصوصیت بسیار کاربردی است چرا که تقریبا می توان گفت از این کانال در تمامی شرایط و فضاها بدون هیچ محدویتی می توان استفاده نمود .

کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در میان انواع کانال هایی که بازار موجود هستند از مزایای بسیار بیشتری برخوردار است و همین امر موجب شده است تا این کانال انعطاف پذیر توجه بسیاری را به خود جلب نموده و در بسیاری از پروژه ها تقاضای استفاده از این کانال فلکسیبل بسیار بالا باشد.

از دیگر مهمترین وجوه تمایز کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه نسبت به سایر انواع کانال های هوا، وجود عایق پشم شیشه در ساختار آن است که علاوه بر آن که از کانال در برابر نفوذ و آسیب بسیاری از عوامل محافظت می کند، موجب جلوگیری از انتقال و انتشار صوت هم می باشد و درواقع در فضا یک فضای ساکت را به وجود می آورد که این خاصیت عایق پذیری برای هر نوع از کانالی فراهم نیست و بسیاری از کانال های هوا از این خاصیت بی بهره هستند.

کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه یک نوع کانال هوا با انعطاف پذیری بسیار بالا است که به سادگی حتی بدون نیاز به هیچ ابزار خاص تنها با کمک نیروی دست خم، فشرده و باز شده و به اشکال مختلف قابل تبدیل می باشد.

همین خاصیت موجب شده است تا بتوان در شرایط خاص و سخت پروژه هم از آن استفاده نمود. برای مثال ر قسمت هایی از پروژه ممکن است فضایی که جهت عبور و قرار گیری لوله هوا در نظر گرفته شده است، فضایی نا مناسب و محدود باشد، در این شرایط، این لوله خرطومی هوا با وجود انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارا است، به راحتی می تواند در آن فضا و شرایط جای بگیرد. بنابراین این ویژگی بسیار کاربردی است.

کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه به کمک ورقه های پلی استر، فویل آلومینیوم، مفتول فلزی و عایق پشم شیشه ساخته می شود. وجود عایق پشم شیشه در ساختار این لوله خرطومی بسیار مفید و کارآمد است چرا که در ابتدا مانع از انتقال صوت در هوا می شود و مهم ترین آن این مسئله است که موجب مقاومت و استحکام بسیار بالای کانال هوا در برابر عواملی همچون رطوبت، سرما و گرما، تابش مستقیم نور خورشید و بسیار از عوامل طبیعی و شیمیایی آسیب رسان می شود.

بنابراین در اثر هیچ یک از این عوامل دچار آسیب نشده و بدین ترتیب می توان با خاطری آسوده از این لوله خرطومی در شرایط اقلیمی و آب و هوایی گوناگون استفاده نمود. به طور کلی کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه ساختاری کاملا مستحکم است، به این صورت که در برابر انواع آسیب های فیزیکی نظیر ضربه، فشار، کشش و… هم ازخود کاملا مقاومت نشان می دهد. این مقاومت بالا در برابر عوامل گوناگون، موجب شده است که در طول استفاده و در طول کارکرد هود در سیستم، دچار هیچ گونه آسیبی نشده و در نتیجه طول عمر بسیار بالایی همراه با کیفیت مداوم داشته باشد. به همین علت هزینه هایی که ممکن بود در جهت تعمیرات و نگهداری مصرف شود، حال ذخیره شده و موجب صرفه جویی فراوان در هزینه های پروژه خواهد شد.

کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه دارای وزن بسیار سبکی است. وزن بالا سرعت انجام پروژه را کاهش داده، نیاز به نیروی انسانی بسیار داشته و روند انجام پروژه را با اختلال و دردسرهایی همراه می کند. اما وزن پایین این لوله خرطومی موجب سرعت بخشیدن بسیار در روند انجام پروژه خواهد شد. صرفه جویی در زمان و تکمیل به موقع پروژه از مسائل بسیار مهمی است که مزیت بسیار مهمی برای یک لوله خرطومی به شمار می رود.

این افزایش سرعت در تولید و اجرای این کانال هم صادق است. چرا که این لوله خرطومی به دلیل ساختار ساده و وزن بسیار سبکی که دارا است، به سرعت تولید شده و در طی زمان بسیار کوتاهی می توان تعداد فراوانی از این لوله خرطومی را تولید نمود از طرفی باز هم به دلایل ذکر شده، به سرعت می توان آن را در محل پروژه نصب و اجرا نمود. بنابراین سرعت بالا در تولید و اجرا یکی از بارزترین خصایص این لوله خرطومی به شمار می رود.

سطح خارجی و داخلی کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه کاملا یکدست و بدون هیچ گونه سوراخ، درز و شکاف است. به همین علت نه تنها هیچ ماده و عامل آسیب رسانی به داخل این لوله خرطومی وارد نمی شود، بلکه مواد و هوا به هنگام عبور از داخل آن، از شکاف های احتمالی این لوله خرطومی هم خارج نشده و به سرعت و کاملا مستقیم به مقصد خواهد رسید.

این لوله خرطومی درمیان انواع کانال های انتقال هوا، همان طور که گفته شد، دارای برتری ها و مزیت های فراوانی است. بنابراین مهندسین پروژه، در بسیاری از پروژه های خود در صدد هستند که از کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه جهت جایگزین سایر انواع لوله ها و کانال های هوا استفاده نمایند. از این رو موجب بهبود بخشیدن و افزایش کیفیت و مرغوبیت در پروژه های خود می شوند. چه بسا در آینده ای نه چندان دور، این لوله خرطومی و سایر کانال های خرطومی هم رده، به طور کامل جایگزین سایر کانال های هوا شوند.

ساخت شرکت پیشگام سپهر برساد

اسامی دیگر این محصول

داکت فلکسیبل با عایق پشم شیشه, داکت فلکسی عایقدار, لوله خرطومی آلومینیومی با عایق پشم شیشه, کانال فلکسی عایق دار ,PSB کانال فلکسی با عایق پشم شیشه, داکت فلکسی پشم شیشه, داکت فلکسی پیش عایق پشم شیشه, لوله خرطومی با عایق پشم شیشه, کانال فلکسیبل با عایق سبز, داکت فلکسیبل عایق دار سبز

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه”

شرکت پیشگام سپهر برساد

مشاوره و فروش
02186017572

09120042710