خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون

لوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون

از یک رشته پارچه PVC ضخیم و یک مفتول فلزی که بین پارچه های PVC ضخیم از بیرون قرارگرفته و با پرس گیج دستگاه 2 لایه نوار را در بر می گیرد و درز بیرون آن را هوابند می کند.

  • قابل تولید از سایز 4 اینچ الی 80 اینچ
  • رنگ آبی
  • دمای کار مقاوم در بازه دمایی 30 – الی 100+ درجه سانتیگراد

مزایا

  • در این نوع لوله خرطومی در هنگام تولید از هیچ گونه چسب و یا حتی دوختی دراتصال نوارها به یکدیگر استفاده نمی شود و فنر آن از بیرون به صورت پرسی حول محور کانال خرطومی قرار می گیرد.
  • به دلیل قرار گرفتن فنر فولادی از بیرون از ساییدگی و آسیب دیدگی نواری که در ساختار آن بکار رفته جلوگیری کرده و عمر مفید کانال خرطومی را بالا می برد.
  • انعطاف بالا و سبک
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی (تابش خورشید، اشعه UV و…)
  • تراکم پذیر
  • مقاوم در برابر رطوبت و برخی اسیدها

کاربرد

در تمامی صنایعی از قبیل کاشی و سرامیک سازی، کارخانه های صنایع غذایی، معادن، صنایع هوایی برای خنک کردن جت هواپیماها، موتور جت هواپیما، انتقال دود در فضاهای بزرگ ، کارخانه ها و سوله های صنعتی، کارخانه های آب معدنی، فولاد، مس و…

در صنایعی که برای انتقال درجه حرارت بالا نیاز به لوله خرطومی دارند و تنش بالا در محیط وجود دارد، تا دمای 2800+ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون به علت ضخامت بالا و ساختار بسیار محکمی که دارد بیشتر در معادن مورد استفاده قرار می گیرد اما می توان از آن جهت حمل مواد نفتی، گازی، اسیدی و انواع مواد و گازهای شیمیایی استفاده نمود چرا که در اثر برخورد با این مواد دچار هیچ گونه آسیب و مشکلی نخواهد شد و می توان با خاطری آسوده از آن در شرایط گوناگون استفاده نمود. علاوه بر مقاومت در برابر مواد و عوامل گوناگون، در برابر فشارها و ضربه های جانبی و وارده هم بسیار مقاوم بوده و دچار هیچ آسیبی نخواهد شد و بدین ترتیب هزینه های احتمالی ناشی از تعمیرات و تعویض قطعات این لوله خرطومی به طور کامل حذف شده و منجر به صرفه جویی بسیار بالا در هزینه ها خواهد شد.

لوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون یک نوع لوله خرطومی هوا بسیار منعطف است. به راحتی به هر شکل و حالتی در آمده و فشرده و باز می شود. بدین ترتیب به سادگی در هر فضایی جای می گیرد بدون آنکه آن فضا برایش ایجاد محدودیت کند. در حالی که این خاصیت برای بسیاری از انواع دیگر لوله ها و کانال ها خصوصا کانال های صلب نظیر گالوانیزه امکان پذیر نخواهد بود و این ویژگی یه خاصیت مثبت و بسیار کاربردی به شمار می رود.
ساختار لوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون در عین حالی که بسیار مقاوم و مستحکم است، از سادگی و سبکی وزن بسیار بالایی برخوردار است و همین مسائل منجر به تولید انبوع و به سرعت آن شده است و همچنین حمل و نقل و سپس راه اندازی آن در محل پروژه به سادگی هر چه تمام تر انجام خواهد شد و در نتیجه سرعت انجام کار هم بسیار افزایش خواهد یافت به گونه ای که جهت نصب نیاز به تعداد بالایی نیروی نصاب نبوده و تنها به کمک یک یا دو نفر نیروی نصاب حرفه ای و کاربلد می توان این لوله خرطومی را اجرا و راه اندازی نمود.

لوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون هزینه های بسیار معقول و مناسبی را شامل می شود بدین ترتیب که جهت تولید و سپس اجرای آن نیاز به صرف هزینه های بالا نبوده و با تامین بودجه اندکی می توان این لوله خرطومی هوا را هم تولید نموده و مورد استفاده قرار داد. بدین ترتیب قسمت عمده بودجه حفظ شده و موجب صرفه جویی فراوان در مصرف هزینه های اولیه، جاری و نهایی پروژه خواهد داشت. سرعت بالا هم منجر به تحویل به موقع پروژه بوده و یک مزیت بسیار مهم و قابل توجه به شمار می رود.

هزینه های پایین، سرعت تولید و اجرای بالا و در نهایت صرفه جویی در انرژی، لوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون را تبدیل به یک لوله خرطومی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نموده است که در بسیاری از پروژه های مختلف قادر به استفاده ازآن خواهید بود و به گونه ای از این لوله خرطومی استفاده گسترده می شود که تقریبا می توان گفت بی سابقه است و جایگزین بسیار مناسبی برای انواع کانال ها و لوله ها به شمار می رود. چرا که علاوه بر ویژگی های بسیار منحصر به فردی که گفته شد، از تنوع سایزی بسیار بالایی هم برخورار است.

اسامی دیگر این محصول

لوله خرطومی معدنی، لوله قابل حمل فنر از بیرون، کانال فلکسیبل فنر از بیرون ضخیم، لوله خرطومی فنر از بیرون برزنتی، کانال خرطومی برزنتی فنر بیرون، لوله خرطومی فنر پرسی، کانال فلکسی پی وی سی فنر از بیرون

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی معدنی ضخیم فنر بیرون”

شرکت پیشگام سپهر برساد

مشاوره و فروش
02186017572

09120042710