خانهفروشگاهکانال فلکسیبلکانال فلکسیبل کمبی

کانال فلکسیبل کمبی

275,000 تومان2,479,000 تومان

قیمت محصول فوق مربوط به سال 1397 میباشد. جهت دریافت لیست قیمت این محصول به ما در واتساپ پیام دهید.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

ساختار کانال فلکسیبل کمبی یا کومبی متشکل از یک لایه فیلم PVC مشکی یا سفید رنگ و یک لایه فویل آلومینیم لمینیت شده به همراه یک مفتول فنری است که بین فیلم ها قرار گرفته. داکت فلکسیبل کمبی در قطر های 3 تا 60 سانتیمتر و شاخه های 10 متری تولید میشود.

مزایای کانال فلکسیبل کمبی

  • انعطاف پذیری بالا
  • عمر طولانی و مقاوم در برابر پوسیدگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و عایق برودتی و حرارتی
  • کاربرد کانال فلکسیبل کمبی

مورد استفاده جهت مصارف صنعتی در سیستم ها، جابجایی و تخلیه هوا و در سیستم گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع در مجتمع های تجاری و خانگی، هتلها و بیمارستانها و ازمایشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت شرکت پیشگام سپهر برساد

کانال فلکسیبل کمبی

کانال فلکسیبل کمبی چیست؟

داکت فلکسیبل کمبی  از جمله کانال های بسیار انعطاف پذیر است که به دلیل انعطاف پذیری بالا در بسیاری از شرایط و کاربری ها مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

اولین و مهمترین کاربرد این نوع کانال فلکسیبل انعطاف پذیر، این است که در بسیاری از فضاها و شرایط قابل جایگری است، شرایطی که ممکن است برای کانال های صلب و محکم فراهم نباشد.

از دیگر مزیت خاصیت انعطاف پذیری کانال فلکسیبل کمبی این است که به سادگی و تنها به کمک نیروی دست جمع و فشرده می شود و بدین ترتیب در فضاهای مختلف نظیر انبار و هنگام حمل کردن در خودروی حمل بار بسیار کاربردی است چرا که با فشرده شدن موجب می شود تا تعداد بسیار بیشتری از کانال فلکسیبل کمبی در آن فضا جای گیرند.

خاصیت انعطاف پذیری همچنین باعث می شود که هر ماده ای به هنگام عبور از داخل این لوله به سادگی و به سرعت عبور نماید.

مفتول هایی که در ساختار کانال فلکسیبل کمبی  بکار رفته اند ساختار این لوله خرطومی را محکم و استوار نگه می دارند و موجب استحکام بخشیدن به آن می شوند. از طرفی فویل آلومینیوم بکار رفته در ساختار داکت فلکسیبل کمبی، کانال را در برابر عوامل همچون عوامل جوی و آب و هوایی گوناگون نظیر گرما، سرما، رطوبت، حرارت، باد، بارات، تابش مستقیم خورشید و… مصون می دارد و همچنین از آنجایی که ساختاری بیرونی داکت فلکسیبل کمبی عاری از هرگونه شکاف و درزی است، در نتیجه هیچ ماده خارجی به داخل کانال فلکسیبل کمبی  نفوذ نکرده و در نتیجه موجب آسیب رساندن به آن نمی شود.

همان طور که گفته شد ساختار مستحکم کانال فلکسیبل کمبی موجب مقاومت بالای آن در برابر کشش، فشار، ضربه، خراش، فرسایش و… می شود به همین علت دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و در طول عمر کارکرد خود نیاز به تعمیرات خاصی پیدا نمی کند. در نتیجه علاوه بر آنکه در هزینه ها صرفه جویی می نماید، در صرف زمان هم تا حد فراوانی صرفه جویی می نماید.

بنابراین کانال فلکسیبل کمبی یک لوله خرطومی بسیار مقاوم، مستحکم و مقرون به صرفه است.

کانال فلکسیبل کمبی دارای وزنی بسیار پایین بوده و بسیار سبک می باشد، به همین علت حمل و جا به جایی آن در زمانی بسیار کوتاه و به سهولت انجام می پذیرد. و همچنین عمل نصب و راه اندازی آن بسیار ساده است و تنها یک یا دو نفری که در این زمینه با تجربه باشند، در طی زمانی بسیار کوتاه می توانند تعداد بسیار بالایی از کانال فلکسیبل کومبی را نصب و راه اندازی نمایند.

داکت فلکسیبل کمبی

نصب کانال فلکسیبل کمبی

راحتی کار با داکت فلکسیبل کمبی از دیگر خصوصیات مثبت این لوله خرطومی به شمار می رود و علاوه بر اجرا، از سرعت تولید بسیار بالایی هم برخوردار است و همین باعث می شود که در زمان بسیار صرفه جویی نموده و در طی مدت زمان بسیار کوتا، تعداد بسیار بالایی از این لوله خرطومی هم تولید شده و هم نصب و اجرا گردند.

کانال فلکسیبل کمبی در طول های ۱۰ متری تولید می شوند اما اگر پروژه ای نیاز به متراژ کمتری از این کانال فلکسیبل را داشتید تنها کافی است به سادگی آن را با یک کاتر برش زده و به طول های کوتاه تری تبدیل نموده و مورد استفاده قرار دهید.

اما کانال فلکسیبل کمبی در تنوعی سایز قطر دهانه مختلف تولید می شود و همین امر موجب استفاده متنوع و گسترده از آن در شرایط و کاربری های گوناگون شده است. از فضاها و کاربری های کوچک نظیر مغازه های کوچک گرفته تا کارخانه های بزرگ می توان از این لوله خرطومی استفاده نمود.

خصوصیات بسیار کاربردی که برای داکت فلکسیبل کمبی گفته شد، موجب استفاده گسترده از آن در بسیاری از پروژه ها شده است به گونه ای که می توان به صراحت گفت این نوع لوله خرطومی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سایر انواع لوله های موجود در بازار و خصوصا لوله ها و کانال های صلب و غیر منعطف باشد. چه بسا در آینده ای نه چندان دور شاهد از میان رفتن کانال های هوای بی کیفیت و روی کار آمدن کانال فلکسیبل کمبی به صورت گسترده باشیم.

کانال فلکسی کمبی
نمودار افت فشار
افت فشار کانال فلکسیبل

کانال فلکسیبل کمبی

لوله خرطومی کمبی یا همان کانال فلکسیبل کمبی یکی از انواع متفاوت کانال فلکسی هوا می باشد که امروزه دارای زمینه های استفاده و کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون می باشد.

لوله خرطومی کمبی یا بیان دیگر ( Combi Flexible Air Duct )، در واقع یک لوله خرطومی یا داکت فلکسی می باشد. بنابراین تمامی ویژگی های خاص و منحصر به فرد انواع کانال فلکسیبل را به خود اختصاص می دهد.

همانطور که می دانیم انعطاف پذیری و فلکسیبل بودن از مشخصه های اصلی و بارز این نوع از لوله های هوا به شمار می رود. همین ویژگی منحصر به فرد این محصول است که موجب می شود تا هر روز شمار زیادی از صاحبان صنایع و کارفرمایان پروژه های بزرگ به جمع استفاده کنندگان از این کانال فلکسیبل کمبی بپیوندند.

کاربرد کانال فلکسیبل کمبی

از کانال خرطومی کمبی در بسیاری از ساختمان ها با کاربری های متفاوت از مسکونی گرفته تا اداری و تجاری و … به جهت کاهش هزینه ها استفاده می شود. زیرا این لوله از لوله های انتقال هوا و مواد، نسل جدیدی از کانال های هوا به شمار می روند که روز به روز بر شمار طرفداران آن افزوده می گردد. در این مقاله قصد داریم تا به ویژگی های منحصر به فرد کانال فلکسیبل کمبی بپردازیم و بگوییم که چرا با وجود نمونه های مشابه بسیار در بازار مصرف، همچنان افرادی که از این محصول استفاده می کنند وفادار به این لوله هستند و حاضر به استفاده از محصول مشابه جایگزین نمی باشند.

از لوله خرطومی کمبی می توان در کانال کشی مربوط به داکت اسپیلت ها در ساختمان های مسکونی و تجاری، سیستم های تهویه هوای مطبوع  همچنین جهت انتقال هوا در سایر سیستم های هواساز و هوارسانی استفاده نمود.

به عنوان مثال انواع فن کویل ها، کویل هایی که برای سقف استفاده می شوند، کلیه انشعاباتی که برای کانال کشی یک سیستم تهویه کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد؛ همه و همه از نمونه هایی هستند که می توان از لوله خرطومی کمبی جهت انتقال هوا استفاده نمود.

همچنین در بسیاری از پروژه های مربوط به کانال کشی سیستم های تهویه مطبوع که سقف کاذب وجود دارد؛ استفاده از لوله خرطومی کمبی به عنوان یک لوله با سطح عملکرد مناسب، بسیار مرسوم است.

نکته قابل توجه دیگر وجود یک لایه پلی استر در داخل ساختار تشکیل دهنده لوله خرطومی کمبی می باش که کمک می کند تا این محصول افت فشار هوا و همچنین اصطکاک کمتری را در هنگام عبور جریان هوا داشته باشد.

همین موضوع همچنین عامل مهمی برای جلوگیری از رشد انواع باکتری ها و نفوذ هرگونه آلودگی به داخل لوله می باشد.

ساختار لوله خرطومی کمبی

این داکت فلکسیبل از ساختاری متشکل از 3 آیتم اصلی به وجود می آید. لایه داخلی که یک لایه فویل آلومینیومی می باشد و با پلی استر تقویت شده است. لایه خارجی آن نیز ساخته شده از ورق پی وی سی ( PVC )، می باشد. و عضو سوم این ساختار منحصر به فرد همان فنر فولادی است که لایه خارجی پی وی سی را تقویت می کند و شکلی دایره ای به لوله خرطومی کمبی می بخشد. وجود این رشته فنر فولادی موجب می گردد تا استحکام و مقاومت این محصول در برابر فشار های بیرونی و صدمه های فیزیکی تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

به این ترتیب که ساختار مارپیچی فنر فولادی در داخل کانال فلکسیبل کمبی حالتی ارتجاعی و انعطاف پذیر به آن می بخشد که موجبات کشیدگی و جمع شدگی بدون پاره شدن را فراهم می آورد. لازم به ذکر است که همین ساختار منحصر به فرد کانال های فلکسیبل موجب شده است تا بزرگترین و مهم ترین خصوصیت آن ها که انعطاف پذیری بالای این لوله ها می باشد؛ به وجود بیاید.

کانال فلکسیبل کمبی

ویژگی های لوله خرطومی کمبی

همانطور که گفته شد کانال های فلکسیبل به دلیل ساختار ویژه ای که دارند؛ دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشند. در این میان کانال فلکسیبل کمبی نیز مستثنی نیست و می تواند تا حد زیادی در برابر کشیدگی، صدمات فیزیکی و … مقاومت نماید و یا در صورت تداوم ضربات ممکن است تنها یک پارگی سطحی و قبال جبران در ساختار آن به وجود بیاید. مقاومت بالای کانال خرطومی کمبی موجب می شود تا این لوله در برابر هرگونه خوردگی، زرگی، پارگی و… تا میزان قابل توجهی از خود استحکام نشان بدهد.

در بسیاری موارد نیز مشاهده شده است که این لوله خرطومی توانسته است در زمان حریق نیز تا مدت زیادی بدون هیچ آسیبی دوام بیاورد و همچنین در صورت آتش گرفتن از خود بخار و گاز های سمی تولید نمی کند. از سوی دیگر تکه های سوخته شده ی این لوله به صورت آب شده و روان در نمی آید که مانعی در سر مسیر رفت و آمد شود  عملیات امداد رسانی را مختل نمی کند.

بنابراین می توان از یان مطالب گفته شده اینطور نتیجه گرفت که ساختار و مواد اولیه ای که در تولید کانال فلکسیبل کمبی به کار گرفته می شود؛ دوست دار محیط زیست می باشد و ضرری برای انسان ها و سایر جانداران ندارد.

این محصول به دلیل مقاوم بود و پروسه تولید خاصی که دارد، در زمینه های بسیاری از ساختمان سازی در کاربری های کوچک مسکونی گرفته تا اجرای پروژه های بزرگ مقیاس، به کار گرفته می شود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد لوله خرطومی کمبی سبک بودن آن می باشد. با توجه به مواد اولیه ای که برای ساخت این کانال فلکسیبل مورد استفاده قرار می گیرد؛ وزن کانال تا حد زیادی سبک می باشد. همین موضوع سبب می گردد تا حمل و نقل و همچنین نصب آن با سهولت و در زمان کمتری صورت پذیرد.

به علاوه اینکه خاصیت انعطاف پذیری و جمع شدگی کانال فلکسیبل کمبی نیز مانند سایر نمونه ها از لوله های خرطومی، باعث می شود تا بتوان آن ها را در یک کارتن کوچک بسته بندی نمود.

به عنوان مثال یک شاخه 10 متری از کانال فلکسیبل کمبی را می توان تا حدود 90 سانتی متر فشرده و جمع نمود؛ به طوری که در یک کارتن با ابعاد 18*18*110 به راحتی جا می گیرد. این خاصیت بی نظیر از لوله های خرطومی سبب می شود تا بتوان آن ها را در تعداد زیاد تولید و انبار کرد. بنابراین میزان زیادی از این محصول را می توان به بازار صرف در مدت زمان کوتاهی ارائه داد.

ساختار ویژه دولایه این محصول سبب شده است تا پوشش آلومینیومی درون آن به مانند یک عایق حرارتی عمل نماید. به همین دلیل است که این کانال خرطومی می تواند در دما های بسیار بالا نیز عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. ضریب حرارتی و یا به بیان دیگر ظرفیت دمایی کانال فلکسیبل کمبی از 20 درجه سانتی گراد زیر صفر تا حدود 100 درجه سانتی گراد بالا صفر نیز می رسد. البته این مقدار برای زمانی است که از لوله به طور مداوم استفاده نشود.

مثلا در بسیاری از کارگاه ها استفاده از لوله خرطومی مکنده با هدایت یک اپراتور صورت می گیرد. همین موضوع سبب می شود تا استفاده از کانال به صورت دائمی و پشت سر هم نباشد. این موضوع می تواند در بهبود سطح عملکرد لوله و همچنین افزایش مقاومت آن در برابر ضربه، فشار های بیرونی و همچنین گرما؛ شود. در این حالت است که می توان بیشترین حد از ظرفیت دمایی آن را 100 درجه سانتی گراد بالای صفر در نظر گرفت.

اما در حالتی که نیاز به استفاده مداوم از کانال فلکسیبل کمبی می باشد، مقاومت دمایی آن تا حدی کاهش می یابد. به طوریکه این میزان اط ضریب دمایی به حدود 80 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

به عنوان مثال در برخی موارد لازم است تا تهویه مربوط به یک اتاق یا یک فضای داخلی، به صورت مداوم و همیشگی در حال کار و تهویه  هوا باشد. در این صورت اگر از لوله خرطومی کمبی استفاده شود؛ قطعا به دلیل کار مداوم، مقاومت آن تا حدی کاهش می یابد و همین موضوع نیز تا میزان بسیار کمی می تواند بر روی سطح عملکرد لوله نیز تاثیرگذار باشد.

کانال فلکسیبل کمبی


مورد دیگری که بسیار مورد توجه فعالان صنعتی به ویژه در زمینه های تولیدی و آزمایشگاهی و … قرار می گیرد؛ صاف و صیقلی بودن سطح داخلی این لوله می باشد.

علی رغم سطح خارجی لوله خرطومی کمبی که دارای برآمدگی ها و فرورفتگی هایی متوال می باشد؛ سطح داخلی آن کاملا یکدست و بدون هرگونه پستی و بلندی و فرو رفتگی و … است. سطح خارجی این محصول دارای برآمدگی هایی می باشد که با گام هایی یکسان و مارپیچی در کنار یکدیگر قرار گرفته است. اما سطح داخلی آن صاف می باشد. دلیل اینکه این موضوع و ویژگی خاص کانال فلکسیبل کمبی مورد توجه صنایعی همچون کارخانه های چوب بری، کارگاه های نجاری، صنایع تولیدی مواد غذایی در زمینه های تولید لبنیات، آبمیوه، آب معدنی و …، صنایع پتروشیمی، آزمایشگاه ها و … قرار گرفته است؛ آن است که در این صنایع نیاز به انتقال مواد ریز پودری و یا مایعات از داخل کانال می باشد.

پس این امری حیاتی می باشد که داخل لوله عاری از هرگونه آلودگی و تجمع باکتریای و قارچی باشد. سطح صیقلی و کاملا صاف و یکدست لوله خرطومی کمبی این امکان را می دهد تا هیچ گونه آلودگی در اثر تجمع قارچ ها و … به وجود نیاید. و عمل انتقال مواد و مایعات و … با بهترین سطح از عملکرد این کانال انجام گیرد.

استفاده از این محصول به دلیل ویژگی های عالی و منحصر به فردی که دارد؛ نه تنها موجب می شود تا انتقال هوا و مواد با بهترین کیفیت صورت پذیرد؛ بلکه می تواند تا میزان قابل توجهی هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری سیستم ها را کاهش دهد.

زیرا این کانال ها بسیار مقاوم و مستحکم می باشند. به همین دلیل دارای عمر مفید زولانی نسبت به سایر نمونه های لوله های پلاستیکی و … دارند. به ویژه اینکه شرایط محیطی و فیزیکی موجود برای کانال کشی سیستم ها نیز از جمله مواردی است که می تواند عمر مفید لوله ها را کاهش دهد. اما در رابطه با این محصول حتی شرایط جوی و فیزیک نامناسب هم نمی تواند آسیب های جدی و غیر قابل جبران به آن وارد نماید.

به همین دلیل می توان اینگونه بیان داشت که لوله خرطومی کمبی دارای عمر مفید زیادی می باشد. بنابراین استفاده از آن در پروژه ها به ویژه پروژه های صنعتی بزر، کاملا منطقی و مقرون به صرفه است.

همانطور که می دانیم انواع کانال های فلکسیبل را می توان عایق بندی نیز نمود. این امری بدیهی است که مقاومت و استحکام یک کانال فلکسیبل با عایق الاستومری، بسیار بیشتر از نمونه های ساده آن می باشد.

امروزه نسل جدیدی از عایق ها در بازار وجود دارد که همه آن را با نام عایق الاستومری می شناسند.

عایق بندی کانال فلکسیبل کمبی با عایق الاستومری نه تنها می تواند ظرفیت دمایی آن را تی حد بسیار زیادی افزایش دهد، همچنین می تواند  موجب بالا رفتن استحکام آن در برابر کشیدگی، پارگی و … نیز شود.

زیرا در بسیاری مواقع نیاز است که کانال کشی یک سیستم در فضای باز و در شرایط جوی بسیار نامناسبی انجام گیرد. به عنوان مثال کانال در زیر نور مستقیم خورشید و اشعه ماورای بنفش ( UV )، قرار می گیرد و یا مسیر کانال کشی مورد نظر دارای پستی و بلندی و ناهمواری های بسیار زیادی می باشد و یا در معرض رفت و آمد بالا می باشد. همه این موارد عوامل و مواردی هستند که می توانند مقاومت و عملکرد خوب کانال فلکسیبل کمبی را تحت تاثیر قرار داد و موجب آسیب رسیدن به لوله شوند. در این زمان است که عایق بندی لوله خرطومی کمبی با عایق الاستومری می تواند بهترین گزینه جهت رفع مشکلات و صدمات احتمالی باشد.

ساختار ویژه این محصول موجب شده است تا بافت این لوله نرم و انعطاف پذیر باشد. به همین دلیل می توان لوله را در اندازه دلخواه به راحتی برش داد و استفاده نمود.

البته پیش از برش کانال فلکسیبل کمبی لازم است تا نکات و شرایط را در نظر گرفت. از همه مهمتر نیاز است تا اندازه گیری دقیق برای محل جانمایی کانال، بر اساس نقشه تاسیسات و … صورت گیرد.

لوله خرطومی کمبی

به طور کلی می توان مزایای لوله کمبی را در موارد زیر دسته بندی و خلاصه نمود:

  • دارا بودن بدنه ای از جنس آلومینیوم و پلی اتیلن بسیار مقاوم
  • خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بسیار بالا که سبب جمع شدن کشیدگی تا حد بسیار زیاد بدون پارگی می شود.
  • سطح داخلی صاف و یکدست که مانع از تجمع باکتری ها و هرنوع آلودگی در داخل لوله می گردد.
  • وزن بسیار سبک در عین حال بسیار مقاوم و مستحکم
  • دارای عمر مفید طولانی در حدود 30 سال حتی در صورت استفاده مداوم
  • امکان عایق بندی بدنه لوله با انواع عایق های الاستومری، پشم شیشه، پشم سنگ و …
  • سهولت در نصب و اجرا، تعمیر، نگهداری و حمل و نقل با سرعت بالا
  • امکان برش آسان لوله در ابعاد دلخواه مورد نظر
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر کانال ها و لوله های انتقال هوا و مواد
  • هزینه نصب به صرفه و مناسب به دلیل سهولت و سرعت در نصب
  • اتلاف انرژی بسیار پایین به دلیل ساختار دو لایه و عایق بندی نمودن آن
  • دارا بودن ظاهری مناسب جهت استفاده به صورت روکار
  • ضریب چگالی بالا و عدم تشکیل شبنم در اطراف و بدنه کانال فلکسیبل کمبی
  • دارا بودن عایق صوتی و کاهش سر و صدای هوای عبوری از داخل لوله به عنوان یک کانال فلکسیبل عایق صدا
  • کم حجم شدن تا میزان بسیار زیاد و ….

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در کنار این موارد ذکر شده معایب کانال فلکسیبل کمبی نیز مانند مقاومت در برابر ضربات سهمگین و شرایط بسیار نامناسب جوی، در برخی موارد به چشم می خورد که موجب می شود کانال های فلزی برای انتقال هوا و مواد به عنوان جایگزین این لوله استفاده شود.قیمت کانال فلکسیبل کمبی

با توجه به قیمت لوله فلکسی کمبی که نسبت به سایر نمونه های کانال های فلکسیبل موجود در بازار مانند کانال فلکسیبل آلومینیومی بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد، می توان اینگونه بیان داشت زمینه های کاربرد این لوله روز به روز در حال گسترش می باشد.

بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که قیمت کانال فلکسیبل کمبی تا حد بسیار زیادی می تواند بر روی گسترش کاربرد آن و همچنین محبوبیت این محصول تاثیر گذار باشد.

از لوله کمبی می توان هم برای دمش و هم برای مکش هوا و مواد و مایعات استفاده نمود. امروزه استفاده از کانال فلکسیبل کمبی یا داکت فلکسیبل کمبی برای سیستم تهویه مطبوع ساختمان ها و یا حتی تهویه های صنعتی بسیار مرسوم می باشد. استفاده از این لوله پر طرفدار برای کانال کشی مربوط به انواع داکت اسپلیت ها نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

مکان هایی که از این محصول استفاده می کنند عبارت است از: تهویه مجتمع هی مسکونی و ساختمان های بلند مرتبه ، مکان های اداری، مجتمع های تجاری و تفریحی، سرویس های بهداشتی مکان های عمومی، پارکینگ های طبقاتی بزرگ، فرودگاه ها، انبار ها و سوله ها، کارخانه ها چوب بری و کارگاه های نجاری، آزمایشگاه های صنعتی، صنعت خودروسازی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی و …. همه و همه از جمله مواردی به شمار می روند که می توان از لوله خرطومی کمبی جهت انتقال هوا و مواد در سیستم کانال کشی آن ها استفاده نمود.

نحوه استفاده و نصب لوله خرطومی کمبی

اتصال شاخه های این کانال فلکسیبل با کمک یک بست که از جنس استیل می باشد و همچنین یک قفل از آلیاژ نیکل، صورت می پذیرد.

این بست های استیل دارای مقاومت کارایی بیشتری نسبت به نمونه های قدیمی دارند که اغلب تحت عنوان بست های کمری شناخته می شدند. امروزه استفاده از بست های استیل بسیار مرسوم می باشد. این بست ها در حلقه های 30 متری در بازار موجود هستند.

جهت نصب لوله خرطومی کمبی می بایست در ابتدا لوله را در اندازه مورد نظر برش بزنیم. اینکار را حتما بر اساس اندازه گیری ها و محاسبات دقیقی که قبلا صورت گرفته است، انجام می دهیم تا از مشکلات احتمالی در نصب و جانمایی کانال جلوگیری شود. پس از برش کانال می بایست در محل برش خورده از طوقه استفاده نماییم و بست استیل را در محل جاگذاری می کنیم. در نهایت نیز با یک قفل کار را محکم و ثابت می کنیم.

برای نصب لوله خرطومی کمبی از وسایل و تجهیزات دیگری نیز استفاده می شود که عبارت است از :

  • رابطی که بین دو شاخه از لوله قرار می گیرد و بین طوقه ای که به هر قطعه متصل است، جانمایی می شود.
  • قفلی مخصوص از جنس استیل که برای ثابت نگه داشتن کانال مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تبدیل گرد به گرد. با توجه به دایره ای بودن سطح مقطع کانال فلکسیبل کمبی، نیاز است تا از یک تبدیل گرد به گرد جهت اتصال کانال هایی که هم اندازه نیستد و قطر دهانه متفاوتی دارند؛ استفاده گردد.
  • بست استیل در رول های 30 متری
  • تبدیل که جهت اتصال کانال به سایر تجهیزات و دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نوار های درزگیر که برای هوابندی و درزگیری محل های اتصال دو شاخه از کانال به یکدیگر و یا همچنین در محل اتصال لوله و سایر دستگاه ها مانند دریچه و …؛ به کار گرفته می شود.
  • درزگیر آلومینیومی در دو نوع مسلح نخ دار و یا ساده که در محل درزها به صورت یک عایق حرارتی نیز عمل می نماید و می تواند مانع از افت فشار جریان هوای عبوری از کانال، اتلاف انرژی و نشتی در محل جلوگیری نماید.
  • و در نهایت پلنیوم باکس ها
پیشگام سپهر

خرید کانال فلکسیبل کمبی

خرید کانال فلکسیبل کمبی پیشگام سپهر ( Pishgam Sepehr Combi Flexible Air Duct )، در بهترین کیفیت و ارائه بالاترین سطح از خدمات در خرید اینترنتی کانال فلکسیبل و سایر تجهیزات، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

به علاه شما می توانید با تماس با مشاوران ما، لیست قیمت انواع کانال فلکسیبل را نیز دریافت نمایید. به این ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما ثبت، پردازش و آماده ارسال می گردد.

اسامی دیگر این محصول

داکت فلکسی کومبی, کانال فلکسیبل کومبی روکش پی وی سی, لوله فویلی با روکش پی وی سی, لوله خرطومی کومبی

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 2

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانال فلکسیبل کمبی”

شرکت پیشگام سپهر برساد

مشاوره و فروش
02186017572

09120042710