خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی پارچه نسوز فنر بیرون

لوله خرطومی پارچه نسوز فنر بیرون

لوله خرطومی پارچه نسوز فنر بیرون از یک رشته پارچه نسوز و یک مفتول فلزی که بین پارچه های نسوز از بیرون قرارگرفته و با پرس گیج دستگاه 2 لایه نوار را در بر می گیرد و درز بیرون آن را هوابند می کند.

  • قابل تولید از سایز 4 اینچ الی 80 اینچ
  • رنگ خاکستری
  • دمای کار مقاوم در بازه دمایی 30 – الی 100+ درجه سانتیگراد

مزایا

در این نوع لوله خرطومی در هنگام تولید از هیچ گونه چسب و یا حتی دوختی دراتصال نوارها به یکدیگر استفاده نمی شود و فنر آن از بیرون به صورت پرسی حول محور کانال خرطومی قرار می گیرد.

به دلیل قرار گرفتن فنر فولادی از بیرون از ساییدگی و آسیب دیدگی نواری که در ساختار آن بکار رفته جلوگیری کرده و عمر مفید کانال خرطومی را بالا می برد.

  • انعطاف بالا و سبک
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی (تابش خورشید، اشعه UV و…)
  • تراکم پذیر
  • مقاوم در برابر رطوبت و برخی اسیدها

کاربرد

در تمامی صنایعی از قبیل کاشی و سرامیک سازی، کارخانه های صنایع غذایی، کارخانه های آب معدنی، فولاد، مس و…
در صنایعی که برای انتقال درجه حرارت بالا نیاز به لوله خرطومی دارند و تنش بالا در محیط وجود دارد، تا دمای 100+ درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید لوله خرطومی برزنتی

لوله خرطومی پارچه نسوز فنر از بیرون یکی از انواع بسیار پر طرفدار لوله های خرطومی هوا به شمار می رود چرا که با خاصیتی که دارا است، موجب استفاده گسترده از آن در شرایطی می شو که در محیط دمای بالایی جریان دارد و یا قرار است ماده یا هوایی با حرارت بسیار بالا از داخل این این لوله خرطومی عبور نماید. چرا که به دلیل ساختاری که دارا است، در برابر این میزان حرارت مقاومت کرده و به هیچ عنوان دچار آسیب و صدمه نمی شود. بنابراین با خاطری آسوده می توان از این لوله خرطومی در شرایطی با حرارت بالا استفاده نمود.

لوله خرطومی پارچه نسوز فنر از بیرون در لایه خارجی آن از مفتول های فلزی استفاده شده است و در کنار استفاده از پارچه نسوز، در نهایت یک ترکیب بسیار مقاوم و مستحکم را به وجود آورده است که هم در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی از خود مقاومت بسیار بالا نشان داده ود چار هیچ آسیبی نخواهد شد و هم در برابر انواع فشارهای وارده، ضربه های جانبی، کشش، فشردگی، سایش و… هم بسیار مقاوم بوده و به هیچ وجه دچار هیچ گونه آسیب و مشکلی نخواهد شد. به همین سبب این محصول از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و با خاطری آسوده می توان از آن در شرایط مختلف و جهت استفاده طولانی مدت مورد استفاده قرار داد.

لوله خرطومی پارچه نسوز فنر از بیرون دارای ترکیبی کاملا یکدست و بدون شکاف و سوراخ است. این امر هم در مورد لایه خارجی و هم لایه داخلی آن صادق است و نتیجه این شده است که از طریق سطح خارجی، به هیچ عنوان هیچ ماده مزاحم و آسیب رسان از هر نوعی به داخلی این لوله خرطومی وارد نشده و در نتیجه موجب آسیب رساندن به آن نمی شود و در مورد سطح داخلی هم هنگامی که مواد از داخل آن عبور می کنند، در اثر وجود سوراخ های احتمالی، به هیچ وجه از داخل لوله خرطومی خارج نشده به بیرون نشت نخواهند کرد. در نتیجه موجب صرفه جویی در استفاده از مواد شده و سرعت انجام کار را هم چندین برابر خواهد کرد.

به طور کلی سرعت کار به هنگام تولید و سپس اجرای لوله خرطومی پارچه نسوز فنر از بیرون بسیار بالا است به طوری که با سرعت بسیار بالایی می توان این لوله خرطومی را در تعداد بالا تولید نموده و اجرا و راه اندازی کرد. یکی از دلایل سرعت بالای تولید و اجرای این لوله خرطومی هوا، سادگی بسیار ساختار این لوله خرطومی است. چرا که دارای ساختاری بسیار ساده اما درعین حال بسیار مقاوم بوده و همچنین از وزن بسیار پایینی هم بهره مند است. بدین ترتیب تولید، اجرا و حمل و نقل آن با سرعت و سهولت هر چه بیشتر انجام خواهد شد.

در مقابل بسیاری از انواع کانال هایی که در بازار موجود بوده و جهت کاربری مشابه مورد استفاده قرار می گیرند، مشکلات بسیاری را در نتیجه کیفیت پایین و عدم انعطاف پذیری به وجود می آورند و از آنجایی که لوله خرطومی پارچه نسوز فنر از بیرون هیچ یک از این مشکلات را دار نیست، می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت جایگزینی این دسته از کانال ها به شمار برود و امروزه هم شاهد این موضوع هستیم که مهندسین پروژه برای پروژه هایخود تقاضای بسیار بالایی جهت استفاده از این لوله خرطومی با کیفیت و مقرون به صرفه دارند.

اسامی دیگر این محصول

لوله خرطومی پارچه نسوز فنر بیرون، لوله فلکسی نسوز، کانال فلکسیبل مقاوم در برابر حرارت، کانال فلکسی حرارت بالا، لوله خرطومی مقاوم به حرارت، لوله هواکشی فنر از بیرون حرارت بالا

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی پارچه نسوز فنر بیرون”

شرکت پیشگام سپهر برساد

مشاوره و فروش
02186017572

09120042710