خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی فلزی

لوله خرطومی فلزی

لوله خرطومی فلزی در انواع استیل، گالوانیزه و سیلیس تولید می گردد.

  • قطر داخلی و خارجی 42-36 / 50-44 / 56-50 / 66-60 / 70-64 / 76-70 / 81-75 / 86-80 / 94-88 / 106-100 / 118-112 / 131-125 / 156-150 / 206-200
  • طول 6 متری
  • دمای کار مقاوم در بازه دمای 20- الی 500+ درجه سانتیگراد

مزایا لوله خرطومی فلزی

  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاوم به حرارت های بالا ضد خوردگی و زنگ زدگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و برخی اسیدها
  • مقاوم در برابر نور آفتاب

کاربرد لوله خرطومی فلزی

  • اگزوز موتورهای دیزل و انواع خودرو های سنگین
  • سیستم های انتقال هوا و مواد شیمیایی
  • انتقال گازهای زاید و گرد و غبار صنعتی
  • انتقال نیروی مکنده ها و دمنده ها

ساخت شرکت پیشگام سپهر برساد

لوله فلکسیبل فلزی برای انتقال هوا و مواد نیمه جامد کاربرد دارند و دارای 3 نوع انعطافنرم(A)، متوسط(B) و سفت(C) می باشند.جهت مصارفی که نیاز به مقاومت در مقابل نفوذ گرد و غبارو هوابندی بیشتر دارند نوع نخدارپیشنهاد می گردد.

لوله فلکسیبل فلزی در سیستم اگزوز برای جذب ارتعاشات و انبساطها، جمع اوری و خروج ذرات معلق در محیط کار،حفاظت لوله های هیدرولیک و پنوماتیک،سیستم های انتقال گازها و مواد نیمه جامد، لوله های فشارقوی و کابل های برق، مخابرات، مکنده و دمنده هوای سرد و گرم، خودروهای سنگین سواریو باری و اگزوز موتور نظیر ژنراتور های برق کاربرد دارد.

ساختارلوله فلکسیبل فلزی مربعی قفل شو بوده و از جنس گالوانیزه گرم برای محیط های مرطوب و از سیلیکن برای محیط های دارای حرارت بالا استفاده می شود.

انعطاف متوسط، مقاومت بالا در برابر فشارهای مکانیکی، خوردگی و اشعه ماوراء بنفش،عدم انتشار آتش و حرکت راحت سیم بعلت سطح نرم داخلی از ویژگی های لوله فلکسیبل فلزی محسوب می گردد.دارای ضریب حفاظت محیطی IP40 و حفاظت شده در مقابل نفوذ اجسام خارجی به قطر 0.1 میلیمتر و بزرگتر و عدم محافظت در مقابل نفوذ آب می باشد.

مقاومت حرارتی این لوله ها از45- درجه تا 300 درجه سانتیگراد می باشد.لوله فلکسیبل فلزی دارای مقاومت فشاری 1250 نیوتن(واقع در بازه سنگین استاندارد)، مقاومت کششی 100 نیوتن ومقاومت ضربه ای 2 کیلوگرم از ارتفاع 100 متر می باشند.مقاومت متوسطی را در برابرخوردگی از داخل و خارج لوله دارا می باشند.

لوله خرطومی فلزی دیزل با انواع فلزاتی نظیر سلیس، گالوانیزه و استیل تولید می شود اما با وجود این فلزات، همچنان دارای ساختاری بسیار منعطف بوده و انعطاف خود را حفظ نموده است. بدین صورت که به سادگی به اشکال و مدل های مختلفی تبدیل می شود. به همین دلیل از آن می توان در شرایط و فضاهای گوناگون با وجود محدودیت ها و شرایط دشوار هم استفاده نمود.

لوله خرطومی فلزی دارای ساختاری بسیار مستحکم و مقاوم است. در برابر عواملی همچون ضربه، کشش، فشردگی، فشار، پوسیدگی، فرسایش و… بسیار مقاوم بوده و مانع از آسیب پذیری در برابر این گونه عوامل می شود. علاوه بر عوامل فیزیکی، این لوله خرطومی در برابر عوامل طبیعی و آب و هوایی نظیر سرما، گرما، حرارت، رطوبت، حشرات و کلیه عوامل موجود در طبیعت همچنین عوامل و مواد شیمیایی نظیر مواد نفتی، گازی، روغنی و… هم کاملا مقاوم بوده و دچار هیچ گونه آسیب و خرابی نخواهد شد.

به همین علت می توان لوله خرطومی فلزی را در فضاهایی که ممکن است در معرض عوامل آسیب رسان قرار بگیرد، قرار داده و این اطمینان را دریافت کرد که دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد و سیستم با روندی کاملا مطلوب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

درواقع کیفیت بسیار بالای لوله خرطومی فلزی موجب طولانی شدن طول عمر آن شده است و از طرفی هزینه هایی که ممکن بود صرف تعمیرات و تعویض قطعات این لوله خرطومی شود، کاملا حذف شده و در نتیجه موجب صرفه جویی بسیار در هزینه های پروژه خواهد شد.

این لوله خرطومی با وجود آنکه در ساختارش از ورقه های فلزی مختلف ساخته شده است، وزنش سنگین نشده و برعکس دارای وزن بسیار سبکی است. همین مسئله موجب بهبود و سرعت بخشیدن به حمل و جا به جایی آن شده است و به همین علت نصب و اجرای آن هم با سرعت بسیار بالایی قابل انجام است.

این سرعت بالا به هنگام تولید آن هم وجود دارد. در نتیجه از آنجایی که سرعت بخشیدن به کار و اتمام به موقع کار یکی از مهم ترین مسائلی است که به هنگام اجرای یک پروژه باید مد نظر قرار بگیرد و از آنجایی که لوله خرطومی فلزی از این ویژگی بهره مند است، می توان گفت که یک گزینه بسیار کاربردی و مناسب به شمار می رود.

این لوله خرطومی هزینه های بسیار پایینی را هم شامل می شود و همان طور که گفته شد، هزینه هایی که در جهت تولید، اجرا و راه اندازی و سپس استفاده از این لوله خرطومی مصرف می شود، هزینه های بسیار معقول و مناسبی هستند و بدین ترتیب در مصرف هزینه ها هم تا حد فراوانی صرفه جویی می نماید.

سطح داخلی و خارجی لوله خرطومی فلزی هر دو دارای هیچ گونه درز، شکاف یا سوراخی نیست. به همین علت هیچ ماده آسیب رسانی به راحتی قادر به نفوذ درون این لوله خرطومی نمی باشد. در نتیجه هیچ گونه آسیبی را به آن وارد نخواهد کرد.

از طرفی هنگامی که مواد از داخل این لوله خرطومی عبور می کنند تا به مقصد خود برسند، این کار به سرعت انجام شده به دلیل عدم وجود هیچ سوراخی، از داخل این لوله خرطومی مواد به بیرون نشت نکرده و در میانه راه از آن خارج نخواهند شد و در نتیجه به صورت تمام و کمال به مقصد خود خواهند رسید.

علاوه بر موارد ذکر شده، سطح داخلی لوله خرطومی فلزی دیزل کاملا صاف و یکدست است و هیچ پستی بلندی در ساختار آن مشاهده نمی شود. به همین علت مواد به هنگام عبور از داخل این لوله خرطومی به هیچ مانعی برخورد نکرده و به صورت روان و یکدست و با سرعت بالا به سمت مقصد خود روانه می شوند. این مسئله یکی دیگر از مواردی است که در سرعت بخشیدن به عملیات انجام شده توسط این لوله خرطومی، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

لوله خرطومی فلزی در سایزهای بسیار متنوعی قابل تولید است و همین امر موجب شده است تا بتوان از این لوله خرطومی در فضاها و کاربری های بسیار متنوعی استفاده نمود. از فضاهای کوچک که نیاز به سایزهای کوچکتری از این لوله خرطومی است گرفته تا فضاهای بزرگتر با سایزهای بالاتری از آن. همین تنوع سایزی موجب استفاده گسترده و متنوع از این لوله خرطومی در شرایط و کاربری های مختلف شده است.

در هنگام استفاده از لوله خرطومی فلزی، وابسته به نیاز، نوع و شرایط پروژه، لوازم جانبی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال رابط ها، اتصال دهنده سایزهای یکسان از یک لوله خرطومی است و تبدیل ها سایزهای مختلف و یا حتی اشکال مختلفی از دو لوله خرطومی فلزی را به یکدیگر اتصای می دهند. لوله خرطومی فلزی به هنگام قرار گیری در میان این اتصالات، به هیچ وجه شکم نداده و به صورت کاملا صاف و یکدست در میان رابط ها و تبدیل ها قرار می گیرد.

قطعه بعدی ساپورت ها هستند که لوله خرطومی فلزی را در حای خود محکم نگه داشته و به کمک آنها می توان لوله خرطومی را به سقف یا دیوار متصل کرد. به همین علت ساپورت ها در دو نوع دیواری و سقفی وجود دارند و دارای ساختاری بسیار محکم هستند.

دمپرها، دریچه ها، زانویی ها و… هم هرکدام از سایر انواع متعلقاتی هستند که می توان جهت عملکرد بهتر این لوله خرطومی در شرایط مختلف از آن استفاده نمود و موجب بهبود بخشیدن به مراحل انجام پروژه و نتیجه نهایی بخشید.

تمامی این قطعات و متعلقات هم در سایزهای متنوع و اشکال گوناگون متناسب با لوله خرطومی و نیاز پروژه قابل تولید و استفاده است.

لوله خرطومی فلزی دیزل از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همین مسئله موجب شده است تا کیفیت اجرای پروژه هم در هنگام انجام عملیات با کیفیت بسیار بالا انجام شده و در طول استفاده دچار هیچ گونه آسیبی نشده و در نتیجه راندمان اجرای پروژه را تا مقدار فراوانی بالا ببرد. بنابراین وجود لوله خرطومی فلزی می توان موجب بهبود بخشیدن به روند اجرای پروژه شود.

درواقع لوله خرطومی فلزی در میان رقبای خود بسیار پر طرفدارتر است چرا که سایر انواع لوله های موجود که پیش از این و در زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند، مشکلات و دردسرهای بسیاری را به وجود می آوردند که در نهایت تا حد بسیاری موجب کاهش روند اجرای پروژه شده و آن را با اختلالاتی مواجه می کرد و چه بسا هزینه های بسیار بالایی را هم متحمل می شدند.

درواقع به علت دلایل ذکر شده، از آنجایی که این لوله خرطومی هیچ یک از موارد و مشکلات ذکر شده را پدید نمی آورد، می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت جایگزینی برای سایر انواع لوله ها و کانال هوای موجود در دنیای صنعتی امروزی باشد. بنابراین امروزه در بسیاری از انواع گوناگون پروژه های مختلف، این لوله خرطومی بسیار پر طرفدار است.

اسامی دیگر این محصول

لوله خرطومی فلزی دیزل, لوله هواکشی فلزی, لوله خرطومی فلزی نسوز, داکت فلکسی فلزی, کانال فلکسیبل فلزی, داکت فلکسیبل فلزی, لوله خرطومی فلزی برق, فلزی, کانال خرطومی فلزی, لوله فلکسی فلزی

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی فلزی”

شرکت پیشگام سپهر برساد

مشاوره و فروش
02186017572

09120042710