خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی استیل

لوله خرطومی استیل

ساختار لوله خرطومی استیل از یک لایه داخلی از جنس استنلس استیل و روکش لایه بیرونی آن از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است.

  • سایز1/4-20 اینچ
  • طول 10 متری
  • دمای کار مقاوم در بازه دمای 20- الی 500+ درجه سانتیگراد

مزایا

  • مقاوم در برابر سایش
  • مقاوم به حرارت های بالا ضد خوردگی و زنگ زدگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و برخی اسیدها
  • مقاوم در برابر نور آفتاب
  • موارد استفاده در رسانه های حمل و نقل مانند هوا، دود، انواع گاز صنعتی،
  • آب و روغن

لوله خرطومی استیل جهت انتقال مواد شیمیایی خورنده و انواع به خصوصی از گازها در شرایط و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که جنس ساختاری آن به گونه ای باشد تا در برابر این گونه از مواد شیمیایی کاملا از خود مقاومت نشان داده و دچار آسیب و صدمه نگردد.

لوله خرطومی استیل همان طور که از نام آن مشخص است ساختار آن به گونه ای تشکیل شده که از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و به صورتی که به سادگی خم و راست می شود و به هر شکل و حالتی در می آید.

لوله خرطومی استیل به علت مقاومت بسیار بالایی که دارد، دمای کارکرد آن شامل گستره بسیار بالایی می باشد و در این گسترده دمایی دچار هیچ گونه آسیب و صدمه ای نیز نمی گردد. به علت ساختار آن، در برابر انواع مواد اسیدی و شیمیایی، رطوبت، آب، سرما، گرما، حرارت و… از خود مقاومت بسیار مناسب و خوبی نشان می دهد.

با وجود آنکه لوله خرطومی استیل از جنس استیل ضد زنگ تولید شده است، بر خلاف تصور دارای وزن پایینی بوده و بدین ترتیب حمل و نقل و جا به جایی آن با سهولت انجام می پذیرد. بنابراین در زمانی که نیاز است تا به حمل و نقل اختصاص داده شود تا میزان فراوانی صرفه جویی می گردد. همچنین به علت خاصیت انعطاف پذیری، لوله جمع و فشرده شده و می توان تعداد بسیار زیادی از آن ها را انبار نموده و سپس در ماشین حمل نمود چرا که فضای زیادی را اشغال نمی نمایند.

لوله خرطومی استیل علاوه بر موارد ذکر شده در برابر خمیدگی، خورندگی، شکست، نور آفتاب، زنگ زدگی، فشار و… بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان دچار آسیب و خرابی نمی گردد. در نتیجه می توان در طی زمان طولانی از آن در شرایط و محیط های گوناگون استفاده نمود بدون آنکه نیاز به نگرانی در مورد آسیب پذیر بودن آن و کاهش طول عمر آن باشد. بدیین ترتیب این محصول به علت ساختار بسیار مقاومی که دارد، در طی زمان بسیار طولانی و به صورت مفید و کارآمد به فعالیت مفید و با کیفیت خود می پردازد.

لوله خرطومی استیل در کارخانه ها و کارگاه ها با بالاترین کیفیت و مرغوبیت تولید شده و علاوه بر موارد ذکر شده می توان در جهت کاربری های بسیار گسترده و متنوع تری از آن استفاده نمود. بدین ترتیب در بسیاری از پروژه ها و کاربری ها، شخص مجری پروژه ترجیح می دهد که در پروژه خود از این محصول استفاده نماید و علت این امر هم کیفیت بسیار بالا و خواص و مزایای فراوانی است که برای این لوله خرطومی ذکر شد.

علاوه بر موارد ذکر شده، لوله خرطومی استیل دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به طوری که می توان با هزینه بسیار کم و پایین این لوله خرطومی را تهیه نمود. بنابراین در هزینه های اولیه و جانبی پروژه تا میزان فراوانی صرفه جویی می گردد.

سرعت تولید و اجرای لوله خرطومی استیل بسیار بالای می باشد. این مورد نیز می تواند یکی دیگر از خواص مثبت این لوله خرطومی به شمار برود چرا که در زمان و وقت نیز تا میزان فراوانی صرفه جویی می نماید. می توان آن را در بازه زمانی بسیار کوتاهی تولید نموده و به هنگام اجرا هم نیاز به صرف زمان زیادی نیست. همچنین جهت نصب و اجرای آن نیاز به نیروی انسانی فراوانی نبوده و به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توان آن را تولید و سپس نصب و اجرا نمود. بنابراین از زاویه نیز به علت عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد، در هزینه ها نیز تا میزان فراوانی صرفه جویی می نماید.

بنابراین می توان لوله خرطومی استیل را در میان انواع لوله های خرطومی و سایر لوله های ساختمانی و صنعتی از مقرون به صرفه ترین و پر کاربرد ترین انواع لوله ها به شمار برد.

با توجه به موارد ذکر شده، لوله خرطومی استیل در میان رقبای خود دارای مزایای بیشتری بوده و در بسیاری از موارد می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سایر انواع لوله های موجود در بازار به شمار برود. بنابراین این محصول یک رقیب بسیار سر سخت برای سایر انواع لوله ها و کانال های هوا در صنایع گوناگون به شمار می رود.

ساخت شرکت پیشگام سپهر برساد

اسامی دیگر این محصول

کانال خرطومی استیل, لوله فلکسیبل استیل, داکت فلکسیبل استیل, لوله هوای استیل, کانال خرطومی استیل, داکت فلکسی استیل, لوله فلکسی استیل

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی استیل”

شرکت پیشگام سپهر برساد

مشاوره و فروش
02186017572

09120042710